24. huhtikuuta 2009

Hei!

Mä tässä ajattelin luoda blogin nyt johonkin vähän järkevämpään paikkaan kun II2 tai Irc-Galleria. Molempiin noista olen kirjoittanut merkintöjä jo pienen tovin (itseasiassa ensin kirjoittelin II2:seen ja sitten siirryin Galleriaan kun kaikki muutkin siirtyi sinne) ja siksi nyt vähän viisaampana luon blogin paikkaan, joka on sille tarkoitettu.

Mulle tulee aika usein semmosia tunteita, että haluun avautua jollekkin. Sen takia blogit on ollu mun hyviä ystäviä jo muutaman vuoden ajan. II2:sessa kirjottamisen lopetin sen takia, koska mulla ei ollut koskaan ketään lukijaa ja nyt Irc-Galleria on ruvennut kyllästyttämään, koska tekstiä ei voi muotoilla mitenkään. Mutta tämä, tämähän on oikein hyvä paikka! Tekstiäkin voi muotoilla miten kerkiää tai tahtoo. Voi lihavoida ja kursivoida.. On se vaan aika herkkua kun on tottunut pelailemaan Irc-Gallerian parissa.

Mutta joo, olkoon tämä aloituspuhe tässä. Kai te kaikki jo tiedätte miten tämä toimii. Mutta toivon, että en kirjota tätä ihan turhaan, että mulla olis edes lukijoita! Joten muistakaa pysyä perässä.

Terveisin,
Uuden kivan blogisivuston löytänyt Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)