13. syyskuuta 2017

13092017 | Rahako?

Sanotaan: "ei raha tee ketään onnelliseksi".

Mutta mä olisin ihan hitsin tyytyväinen, jos mulla olis niin paljon rahaa, ettei mun tarviis miettiä paljonko mikäkin maksaa.


Mä en olis siitä rahasta onnellinen, vaan siitä, että mun ei tarviis ajatella sitä. Mä vihaan sitä, miten jotkut numerot voi vaikuttaa kaikkien sivistyksen keskellä elävien ihmisten elämään niin vahvasti.

Itseasiassa mä vihaan koko asiaa, mä vihaan rahaa.


No se saa maailman pyörimään, joo. Kukaan ei tee mitään ilman sitä, mutta kaikki tekee kaikkensa sen eteen.

Rahasta riidellään, tapellaan ja tapetaan.


"Tili tuli, tili meni"-päivä, ei mulla muuta.

Terveisin,
Tekko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kirjoitelkaa mielummin omalla nimellä kun Anonyymina. Ihan vain varmuuden varalta. :)